Veebipoe www.ehemood.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Ehe Mood OÜ (registrikood 12269084), asukohaga Tehnika 81-6, 10122 Tallinn.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

1.3. Registreerunud ja sisselogitud püsikliendile rakenduvad püsikliendi pakkumised ning 5%-line soodustus täishinnaga toodetelt. Kättetoimetamise tasule püsikliendi soodustus ei rakendu.

1.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine

2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Pangaülekandega
  • Makselingiga pangas: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26

2.2. Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – Montonio makselingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.3. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance´le.

2.4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

3.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, Smartpost pakiautomaat või DPD pakiautomaat. Kaubale on võimalik ka ise järele tulla kauplusesse Ehe Mood (Telliskivi Loomelinnaku poetänav aadressil Telliskivi 60A, 10412 Tallinn).

3.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Üle 100-eurose tellimuse pakiautomaati saatmisel transporditasu ei lisandu.

3.4. Kaup postitatakse hiljemalt tellimusele järgneva tööpäeva õhtul ja jõuab üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kolme tööpäeva jooksul.

4. Taganemisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@ehemood.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.7. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.8. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

5.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@ehemood.ee või helistada telefonil: 5563 2672.

5.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

5.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

6.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

6.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

6.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ehemood.ee või helistada telefonil: 5563 2672.

7.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8. Osta kohe, maksa hiljem

ESTO muudab ostlemise lihtsamaks!

Vali oma ostude eest tasumiseks ESTO Maksa Hiljem või ESTO3 makseviis.

Ole nutikas ja vali ostude eest tasumiseks ESTO Maksa Hiljem!

Kinnita tellimus kohe ja ESTO annab sulle 30 päeva lisaaega maksmiseks. Saa tellimus kätte ning maksa vastavalt enda soovile järgneva 30 päeva jooksul ilma ühegi lisanduva kuluta! 

  • Paindlik tagasimakse graafik
  • Saa kaup kohe kätte ja tasu 30 päeva jooksul
  • 0% intress ja 0€ lisakulu

ESTO Maksa Hiljem makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.

ESTO 3 on uue generatsiooni makseviis, mis võimaldab tasuda mugavalt ning kiirelt – kolmes võrdses osas, ilma lisatasudeta!

Vali e-poe kassas oma ostude eest tasumiseks ülimalt populaarne ESTO 3-osaline makseviis!

ESTO 3 aitab jagada ostusumma 3-ks võrdseks osaks.

  • Ühtegi lisatasu ei lisandu
  • Lihtsalt kolm võrdses osas makset, kolme kuu jooksul
  • Esimene makse on alles järgmisel kuul.

Makseviisi pakub ja haldab ESTO AS.

MIS ON ESTO? ESTO on finantsteenuseid pakkuv ettevõte, mille algusaeg ulatub aastasse 2016. Bränd sai alguse vajadusest uue generatsiooni makselahenduste järele, mis oleksid sobilikud nii lõpptarbijale kui ka müüjale. Täna pakub ESTO kõige suuremat valikut erinevaid makselahendusi Baltikumis ning ESTO partnervõrgustikku kuulub üle 2000 koostööpartneri ja kaupluse ning üle 200 000 kliendi.

Tutvu tingimustega siin: esto.eu/ee

Vajadusel kontakteeruge ESTO AS töötajaga – info@esto.ee või www.esto.ee LIVE chat-aknas.